Utkast: Sep. 23, 2012

Tjänna! Har vilat upp mig under helgen efter "hellweek" med viltvård och sporthandels inriktningarna på skolan som var allt annat än lättsam! Första dagen gick vi 12 km i skogen och med 15 kg´s packning och vem tror ni får bära tältet på 15 kg i gruppen? Jo varför inte lilla jag.. så för mig blev det 30 kg på ryggen... men allt som allt under de tre dagarna så gick vi cirka 3 mil haha ska btw tillägga att när jag kom hem så var jag så hungrig så att jag skakade.. fanns verkligen ingenting gott att äta där borta överhuvudtaget! så jag åt verkligen ingenting. Menmen imorgon blir det back to school vilket jag inte ser så jätte fram emot men det blir väl rätt okej får vi hoppas, men ha det så bra!

En bild på mig, plastpappa Patrik, och mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0