Hemma under denna veckan

Tjenare! Åker hem varje dag efter skolan nu eftersom det börjar närma sig älgjakten och folk ska skjuta på skjutbanan här hemma så måste va hemma och plocka fram måltavlan och så eftersom det bara är jag och min morbror som vet vart alla de grejerna är, och min morbror har så mycket att greja med på traktorn för tillfället så han undrade om inte jag kunde va hemma och det får man väl tacka ja till haha ;). Har förrästen blivit erbjuden en liten tävling med en kompis om att skaffa slutspels skägg såsmåningom och sen se vem som fått mest typ haha... ska man tacka ja eller ska man låta bli?

Kommentarer
Postat av: Filippa

Låt bli Rasmus ! Låt bliiiiiiiiiiiiiiiii hahhahh

Svar: Ska nog låta bli haha..
Rasmus Eriksson (Musse)

2012-09-26 @ 18:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0