Helgen

Chachaaaaaa bloggen! Ne nu ska jag berätta lite om helgen nura. Igår så var de meningen att jag skulle vart ut och locka på älg men det blev det inget av för när jag skulle ut så ringde min morbror som ville att jag skulle köra traktorn bort dit han skulle tröska så att han kunde tömma havren direkt i kärran istället för att behöva åka hem för att tömma. Sen natten till idag så var jag, Leif, och 2 st till ute och jagade grävling med ställande hund, Leif sköt senare en grävling som hunden fick tag i. Och idag så har det väl inte varit så jättemycket, älgjakts möte, och har varit och kollat över älgpassen lite inför älgjakten. och från onsdag till fredag denna veckan så har vi "hellweek" i skolan... Vi ska vandra typ en mil om dagen, paddla kanot 7 km och lite sånt med mera. menmen ha det bra så länge blir de väl nått mer inlägg såsmåningom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0