Äntligen hemma

Tjenare, har precis kommit hem ifrån Forshaga (där jag bor under veckorna för att ha närmare till skolan) Men veckan har väl varit helt okej förutom att varenda jäkel förutom jag röker så jag blir utsatt för lukten och röken som inte är något vidare hit för mig! x) menmen annars under veckan så har vi kört fyrhjuling och sexhjuling, och röjt i TÄT björksly som det va kanske detta avståndet mellan träden i början innan vi rörjde I I haha typ nått sånt, men nu sitter jag här och försöker göra mig lite hemmastadd igen och ikväll blir det väl att gå ut i skogen och sätta sig en stund vilket jag inte gjort på 2 dagar så känner att jag verkligen behöver det lugnet nu! men ha det så bra så kan det eventuellt bli nått inlägg ikväll, hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0